Лого Peugeot

Peugeot e-308 2025

Peugeot e-308 2025 / Фото #0
115 kW
156 л.с.
Редуктор
2WD
еще модификации ...

Peugeot e-308 (Пежо е-308) - «електричний» передньоприводний хетчбек класу «C». Фейсліфтингова версія тртього покоління моделі була представлена у серпні 2025 року.

Екстер’єр Peugeot e-308 демонструє нову філософію дизайну бренду, в якій форма слідує функції, а кожен елемент підпорядкований не лише естетиці, але й ефективності. Візуальний образ моделі побудовано навколо ідеї динамічного силуету, що поєднує витонченість з рішучістю - він виглядає сучасно, прогресивно та водночас стримано впевнено. Головний акцент зроблено на гармонійних пропорціях кузова, де плавні лінії поєднуються з гострішими акцентами, створюючи відчуття напруги в дизайні - як у м'язах, готових до руху. Саме цей баланс між елегантністю і енергійністю формує характер моделі, який відчувається вже з першого погляду.

Передня частина Peugeot e-308 вражає цілісністю композиції, у якій стилістичні й технологічні рішення тісно переплетені. Решітка радіатора інтегрована в загальні лінії кузова й пофарбована в тон, що створює ефект монолітного фронту. У її центрі розміщено новий логотип бренду з підсвічуванням - це не просто декоративний елемент, а символ нового етапу в еволюції Peugeot. Він виконує не лише естетичну, а й практичну функцію, оскільки приховує за собою радар, що забезпечує роботу передових систем допомоги водієві. Така інтеграція дизайну й технологій підкреслює високий рівень опрацювання деталей.

Світлотехніка в цій моделі є ще одним маркером сучасності. Фари зі світлодіодним «підписом» у вигляді трьох вертикальних ліній - візуальна алюзія на левині кігті - миттєво формують упізнаваність і підсилюють фірмову ДНК. Залежно від комплектації, доступні версії Full LED або просунуті Matrix LED, які забезпечують точне освітлення і не сліплять інших учасників руху. Логічним продовженням теми є задні ліхтарі, які повторюють мотив передніх і об’єднані глянцевою чорною смугою. Вона не лише завершує композицію, а й візуально розширює автомобіль, підкреслюючи його стабільність на дорозі.

Відчиняючи двері Peugeot e-308, одразу занурюєшся у простір, де сучасний мінімалізм гармонійно поєднується з відчуттям преміальності. Оздоблення салону базується на якісних матеріалах, таких як алюміній і покриття Alcantara, які не тільки приємні на дотик, а й візуально підкреслюють увагу бренду до деталей. Архітектура панелей витримана в строгих геометричних лініях, що формують простір, в якому немає випадкових рішень - кожен елемент виконує свою функцію і водночас підтримує загальну стилістику.

Цю ідею довершує фірмова концепція Peugeot i-Cockpit, яка задає нові стандарти взаємодії водія з автомобілем. Компактне кермо створює відчуття прямого контролю над дорогою, а високо розташована цифрова панель приладів з легкістю читається з будь-якого кута, знижуючи потребу відволікатись під час руху. Центральне місце займає 10-дюймовий сенсорний дисплей, що логічно вписаний у загальний дизайн торпедо, під яким знаходяться п’ять програмованих сенсорних клавіш i-Toggles - вони значно спрощують керування мультимедіа, кліматом або навігацією.

Продовжуючи тему ергономіки, варто виділити сидіння, які не тільки мають анатомічно правильну форму, а й сертифіковані незалежною організацією AGR, що підтверджує їхню відповідність найвищим стандартам комфорту. Розширені налаштування, функції підігріву та масажу дозволяють адаптувати положення під себе, перетворюючи навіть тривалі маршрути на приємні подорожі.

Серцем Peugeot e-308 є сучасний електродвигун потужністю 115 кВт, що еквівалентно 156 кінським силам - цей показник забезпечує не лише впевнену динаміку в місті, а й комфортне прискорення на трасі. Ключовою перевагою силового агрегату є миттєво доступний крутний момент у 270 Нм, завдяки якому реакція на натискання педалі акселератора відбувається без жодної затримки. Такі характеристики стають можливими завдяки високоефективному акумулятору ємністю 58,4 кВт-год, з яких 55,4 кВт-год є доступними для реального використання - саме цей баланс забезпечує запас ходу до 450 км відповідно до циклу WLTP.

Важливо й те, що Peugeot не лише забезпечив дальність поїздок, але й подбав про гнучкість у процесі заряджання. На швидкісних зарядних станціях постійного струму потужністю до 100 кВт акумулятор заряджається з 20 до 80 відсотків лише за 32 хвилини, що дозволяє відновити енергію під час короткої зупинки на каву. Для повсякденного використання в домашніх умовах передбачено трифазний бортовий зарядний пристрій потужністю 11 кВт - ідеальне рішення для нічної підзарядки, що не потребує додаткових зусиль від власника.

Джерело: Peugeot-308.InfoCar.ua

читать дальше