Проїхав на своєму Пежо уже 11500 км. Можна зробити деякі висновки.
Витрати пального.
Взимку, з підігрівом аж ніяк не виходило менше 6, 5-6, 7 л соляри на 100 км. Правда, середня швидкість по борт.комп.була на рівні 29 км/год. Як правило, це маршрут Вишневе-Київ (р-н Хрещатика) з відповідним перебуванням у пробках зранку-ввечері. Влітку, без кондюра - витрати на рівні 6 л/100 км теж із середньою швидкістю руху 28-30 км/год. Із кондюром - десь 6.2-6.4 л/100 км.бТип водіння - спокійний. На трасі при швидкості 110 км/год витрата палива (без кондюра) становить близько 5-5, 2 л/100 км. При активізації круїз-контроля завжди витрати менші. Заправляюсь, як правило, на ОККО білоруським євродизелем. Вроді нормально. Декілька разів заправлявся пульсом - якоїсь різниці в динаміці чи зменшенні витрат не відчув. А гаманець різницю відчув :-) Віддаю перевагу білоруському дизелю, бо взимку, при -27 гр.машина нормально заводилася, тоді як у колег, які заправлялись всякими преміумами машини залишалися на стоянці.
Динаміка.
Ну, дизель, є дизель. На старті, в місті - йому немає рівних.На перших тисячах навіть трохи грішив - стартував на світлофорі різковато, просто хотілося якогось зазнайку на Шкоді чи Короллі обігнати... Серйозне прискорення починається, коли двигун досягає обертів десь на рівні 1600-1800 об/хв. На швидкостях на рівні 110-130 км/год прискорюється на обгон досить пристойно, не гірше, ніж на бензиновій Короллі. 110 конячок на це повністю вистачає. На більшій швидкості не пробував. Розганявся, правда, до 160 км/год - але машину жаль. Хоча і на такій швидкості трасу держить, кермо не гуляє. Шум двигуна тільки вже стає добре чути в салоні.
Ходова.
Я на Пежо пересів після Тойоти Королли. Є з чим порівняти. По передній підвісці - нарікань немає. Хоча, трохи в кермо віддає при нерівностях (у Тойоти такого не було). А от задня... Цікаво якось себе веде: при відносно великих вибоїнах - вона їх "ковтає", а як якийсь невеликий горбик - таке враження, що амортизатори відсутні і колесо прикручене напряму до кузова.
Кермування.
Нічого нового не відкрию - непогано, досить чітко входиш в повороти, добре реагує на команди водія. Правда, при малих швидкостях, паркуванні - одним пальцем (як у Тойоти) кермо не покрутиш.
Інтер'єр.
Шумоізоляція краща, ніж у Тойоти. Проблему із торохтінням задніх ремнів об пластмасу вірішив: наклеїв на поверхню, яка доторкалася до пластмаси кузова войлочні пластинки, які клеять на ніжки стільців, щоб паркет не шкрябати. Ергономіка місця водія у француза - супер. Єдине, що не подобається - це якийсь архаїчний перемикач магнітоли. Не класично, на кермі, а під кермом у вигляді "палички", по аналогії із перемикачем поворотів.
Хотів би особливу увагу звернути на педальний вузол. Трохи тіснувато. Особливо це було відчутно взимку, коли був у черевиках. Носак правого черевика постійно впирався у пластмасу над педалями, коли нога була на педалі газу. У літньому взутті - нормально. Та й, очевидно, уже звик.
Заднім пасажирам великим плюсом є воздуховоди в центральній консолі. Вони прохолоду влітку отримували одночасно з передніми пасажирами. Але ця ж консоль не дає середньому пасажиру повноцінно розмістити свої ноги (у Короллі, наприклад, ззаді всі 3 пасажири нормально себе почували).
Трансмісія.
Якось трохи довга 2 передача. Можливо, це так задумано, але не дуже подобається.
ЛКП.
Так як колір авто - чорний, то всі мікроподряпини і просто подряпини після мийки видно зразу. Лак не дуже якісний: якось пташечка "нас...ла" на задні дверцята - то після мийки трохи пляма і залишилася.
Плюсы автомобиля:Дизайн, ергономіка, економічний тяговитий двигун, динаміка, комфорт, якісні матеріали в салоні, шумоізоляція.
Минусы автомобиля:Жорстка підвіска, специфічне дистанційне керування магнітолою. Поки що все.
Совет покупателю:Не розумію, чому "гонят" на французів... За $23800 отримати сучасний дизельний хетч Гольф-класу в такій комплектації - навіть корейці "однокласники" вже дорожче. Добротний автомобіль для невеликої сім'ї, яка вміє рахувати гроші і в той же час любить комфорт і має гарний смак.
Через 20 мес. и 1 дней Игорь дописал: Прїхав на цьому Пижу вже 56 тис.км. Поки що поломок не було. На 42 тис.км замінив передні колодки (почали скрипіти), а також паливний фільтр. Десь на 45 тис.км згоріла лампа переднього ближнього світла. Витрати палива, в залежності від описаного в основному відгуці режиму зменшились десь на 0.2-0.3 л/100 км.
купил жене в прошлом году 92 силы на 16-х дисках. донецкая трасса из Мариуполя на ура - 140 - 160, нет проблем, а на мелитопольской и крымской дороге трясет так что выше 105 ехать не хочется. написано держать 2,5 бар. Сколько держать для комфортной и безопасной езды?
Выражение «аллюр три креста» в царской армии обозначало максимально быструю доставку донесения конницей. Сегодня для наиболее эффективного выполнения различных обязанностей в линейке предлагаемых в Украине Peugeot 308 есть самая мощная, д